|
|
|
בקרות חווית לקוח
בעולם של תחרות על ליבו, כיסו ונאמנותו של הצרכן, מצופה מאיתנו כבעלי עסקים, לחדש, לרגש, להכיר,להבין ולתת מענה לצרכי הלקוח שלנו.
בקרות חווית לקוח מהוות כלי ייחודי המעניק תמונת מצב מדוייקת לגבי ההתנהלות בשטח
מה חווה הלקוח? התייחסות למגוון היבטים של תהליכי המכירה, מיומנויות מקצועיות, יכולות מכירה והגדלת מכירה, אוירה בחנות, ידע מקצועי ועוד מידע מדוייק מהשטח המאפשר לבצע שינוי מיידי בתחומים שמשפיעים על המכר, נאמנות הלקוח והצלחת העסק שלך.
מיקוד בבקרות שקיפות וגילוי נאות- מסירת מידע מלא ללקוח לצורך יצירת שקיפות מלאה, הפחתת תלונות והגברת שביעות רצון
אנחנו בחברת אפסייל מאמינים בחווית קנייה
מאמינים בשקיפות ובגילוי נאות ללקוח
בלקוחות שנשארים בעקבות חוויות
מאמינים שמכירות הן מפגש בין אנשים
מאמינים שאנחנו קונים בגלל הרגש ולא בגלל המחיר
יודעים שהלקוח המרוצה שלי היום יביא את הלקוח החדש מחר
|
|
 |
|