Upsale
שם משתמש סיסמה
   
 
והפעם לקוח סמוי בעולם הרכב- חוויות מהשטח- AUDI Q5 למול VOLVO XC60
http://www.auto.co.il/כתבה-23981-לקוח-סמוי-וולוו-XC60-ואודי-Q5.aspx
 
  
 
אם אתה משתמש בידע של אתמול בשוק של היום, ייתכן שמחר כבר לא תהיה קיים...
 
 המשבר שלי ואני -מאת דפנה ליבר
 
  כשהגלים מתחזקים- החזקים מתגלים

  "לא החזקים ביותר או האינטליגנטים
      ביותר הם ששורדים- אלא אלו המגיבים
      בדרך הטובה ביותר למשבר", דרווין

 
ייעוץ ארגוני סדנאות וקאוצ'ינג -אפסייל
       חטיבת הייעוץ
 
בקרות חווית לקוח
 

בעולם של תחרות על ליבו, כיסו ונאמנותו של הצרכן, מצופה מאיתנו כבעלי עסקים, לחדש, לרגש, להכיר,להבין ולתת מענה לצרכי הלקוח שלנו.
בקרות חווית לקוח מהוות כלי ייחודי המעניק תמונת מצב  מדוייקת לגבי  ההתנהלות  בשטח


מה חווה הלקוח? התייחסות למגוון היבטים של  תהליכי המכירה, מיומנויות מקצועיות, יכולות מכירה והגדלת מכירה, אוירה בחנות, ידע מקצועי ועוד מידע מדוייק מהשטח המאפשר לבצע שינוי  מיידי בתחומים שמשפיעים על המכר, נאמנות הלקוח והצלחת העסק שלך.
 
מיקוד בבקרות שקיפות וגילוי נאות- מסירת מידע מלא ללקוח לצורך יצירת שקיפות מלאה, הפחתת תלונות והגברת שביעות רצון
 
אנחנו בחברת אפסייל מאמינים בחווית קנייה
מאמינים בשקיפות ובגילוי נאות ללקוח
בלקוחות שנשארים בעקבות חוויות
מאמינים שמכירות הן מפגש בין אנשים
מאמינים שאנחנו קונים בגלל הרגש ולא בגלל המחיר
יודעים שהלקוח המרוצה שלי היום יביא את הלקוח החדש מחר
הסיפור שלנו לקוחותינו צור קשר