Upsale
דף הבית > פיתוח אירגוני > פיתוח מערכי מכירות
שם משתמש סיסמה

פיתוח מערכי מכירות

...קרה לך שחשת שיש פער בין ההנחיות שלך לבין מה שקורה בשטח?
...מתי לאחרונה הרגשת שמערך המכירות שלך לא ממצה את מלוא יכולותיו?
מוכרת לך התחושה שיש לך את כל הידע על כל מה שקורה, אבל אין לך את הכלים לעשות משהו בנושא...?
 
בעולם בו גוברת התחרות על ליבו וכיסו של הצרכן, עולה החשיבות בהקפדה על איכות השירות,יכולת מכירה שירותית ויצירת חווית קניה המשלבת את ערכי המותג ומגבירה את נאמנות הצרכן.
חברת UPSALE   הוקמה מתוך זיהוי הצורך להעניק לארגון כלי בקרה איכותיים ומדידים לצד ארגז כלים יישומי לסיוע בהגברת שביעות רצון הלקוח והגדלת המכר.
UPSALE   מתמחה בשילוב שבין מערכות בקרת איכות, שרות ומכירה על ידי לקוח סמוי לבין מתן מענה בתחומי ההכשרה והייעוץ לנקודות המכירה על סמך  נתוני הבקרה.
 
החברה מורכבת משני רובדי פעילות המשתלבים ומעניקים ללקוח ערך מוסף המאפשר קפיצת דרך בתהליכי למידה, הערכות והכשרת כוח אדם וגידול משמעותי בתוצאות העסקיות.
רובד ראשון – פעילות לקוח סמוי ובקרות חווית לקוח הכוללת:
1.הפעלת מערך בקרים איכותיים לסקרי לקוח סמוי באוריינטציה של מכירה שירותית
2.מתן מידע מקיף, דיווחים בזמן אמת על אירועים חריגים
3.דוחות מפורטים לגבי תפקוד נציגי המכירות בשטח, בנוגע לאיכות מכירה, רמת שרות, הופעה, מיומנויות סגירת עסקה, שפת גוף, העברת ערכי הארגון ומימדים נוספים על פי צרכי הלקוח
4.התאמת שאלות ספציפיות תוך התייחסות לשונות בין אזורים, סניפים, ונושאים ייחודיים המעסיקים את מנהלי הסניפים
רובד שני- ניתוח הנתונים וקבלת דוח משמעויות על ידי יועצים ארגוניים מוסמכים בנוגע לדגשים הבאים:
   אופן שיפור מימדי השרות והמכירה
   מתן כלים אופרטיביים לביצוע של שדרוג עסקי באמצעות תכניות הכשרה בנושאי מכירה שירותית
  פיתוח מנהלים לגבי אופן השימוש בדוחות לקוח סמוי ככלי לפיתוח עובדים
   ליווי מנהלים בדגשי הדוחות, בניית פרופיל גיוס מתאים עבור המועמדים הרצויים ועוד
    פיתוח תכנית תגמול הנגזרת מדוחות הלקוח הסמוי
    יצירת שקיפות ושיתוף פעולה מלא בין תהליכי הבקרה לנציגי הארגון למקסום איכות הבקרה
 רתימת כלל הארגון ליצירת מחוייבות לערכי השרות והמכירות
השילוב בין מגוון הכלים הללו מאפשר קבלת התרשמות מלאה ומדוייקת לגבי התפקוד בשטח, לצד יישום מהיר והטמעה של מיומנויות ויכולות שיבטיחו שיפור משמעותי בתוצאות העסקיות ובכישורי צוות העובדים.
אז אם יצא לך לחוות את התחושה שתוצרי הלקוח סמוי שאתה מקבל אינם מספקים ואינם מייצרים שינוי
אם יצא לך לתהות איך ניתן לבצע שינוי אמיתי בשטח
אתה מוזמן לעבור לערכת ההתנסות המוצעת לך במתנה
הסיפור שלנו לקוחותינו צור קשר