Upsale
דף הבית > מדעי הקניות
שם משתמש סיסמה

מדעי הקניות

יחס המרה-  (מתוך כתבי פאקו אנדרהיל)
כמה מתוך הלקוחות שנכנסים לחנות שלך קונים משהו??
נסה לחשוב על התשובה,
במקרים רבים ענו בעלי החנות 100%
כל מי שנכנס לחנות, או כמעט כל מי שנכנס קונה משהו...
בפועל ממוצע הקנייה ברשתות מסך הלקוחות הנכנסים עומד על 48%
האחוז מסך הנכנסים לחנות שמבצע רכישה נקרא "יחס המרה"- הוא כמובן משתנה בין מחלקות וסוגי העסק, במחלקת החלב בסופרמרקט הוא עומד כמעט על 100% לעומת זה בגלריה לאומנות....
 
פרסום, שיווק, מיקום המוצר ופעילות קד"מ, מיתוג ומבצעים, כל אלו מביאים אנשים לחנות- הפיכתם ממבקרים לקונים תלוייה בנציג המכירות!
יחס ההמרה משקף את רמת התפקוד של חנות ספציפית, ניתן להשוות בין חנויות שונות ברשת, בין צוותי עבודה שונים  ובין הרשת למתחרים.


הכח השיווקי של רגשות

הכח השיווקי של רגשות-
רגשות הן הדבק שכשהוא מעורב עם אמון הוא יוצר לויאליות,
אמונה כי בטווח הארוך המוצר, המותג או הספק יעמדו בציפיות, והאמון קיים על אף מצב של איחור או תקלה

מיפוי התנהגות צרכנים

גברים ונשים- קניות שונות....
גברים מאופיינים בסגנון קנייה הקרוי "קח וברח" – קנייה מהירה ומדוייקת,  קטגוריות שלא ברשימה לא מושכות את תשומת ליבו, אזור המכירה אינו נתפס כמקום בילוי חברתי
"מחכים ובוכים"- הגררות אחרי האישה לקניות שלה...

לקוחות ומערכות יחסים

הסיפור שלנו לקוחותינו צור קשר